V Jizerkách pod širákem

Vydej se s námi na přespání pod širým nebem v Jizerských horách. Bude na tebe čekat rozmanitá příroda s výhledy na okolní lesy a skalní útvary. Navíc se na celou výpravu vydáme regionální dopravou jako správní trempové. Cílem výletu bude rozhledna Smrk, u které si počkáme na západ i východ slunce. Přespíme totiž na planině kousek od rozhledny, což nám umožní se ponořit do dění přírody kolem nás a sledovat rozzářenou noční oblohu.

Program výpravy:

1. den – Ráno v 8:00 vyrazíme autobusem z Prahy a následně přestoupíme v Liberci na vlak, který nás odveze až na stanici Bílý Potok pod Smrkem. Z vlakového nádraží se vydáme skrze celou vesničku přes Hájený vodopád, vyhlídku na Paličníku a Jizerské bučiny až k rozhledně Smrk. Celá cesta nám potrvá 5-6 hodin v závislosti na tempu a počasí. Večer si po domluvě připravíme večeři a společně si užijeme západ slunce s výhledem na okolí Jizerských hor. Před setměním si připravíme místo na spaní, abychom mohli začít pozorovat hvězdy, jak ozařují temnou noc.

2. den – Ranní ptáčata mohou stihnout vstát kolem páté hodiny, aby mohli vidět východ slunce. Zbytek v poklidu vstane nejpozději kolem osmé hodiny, abychom si stihli užít snídani bez masy turistů. Po sbalení batohů se vydáme zpátky na vlak tentokrát přes pramen Novoměstské kyselky a Kočičí kameny. Poté nás čeká zpáteční cesta regionální dopravou až do Prahy.

TERMÍN:
22.–23. 6. 2024

CENA:
799 Kč

Nebo kontaktuj jednoho z našich rakeťáků